judaoroszlanja

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatottság
Indulás: 2009-12-26
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

JORDÁNON INNEN ÉS JORDÁNON TÚL

 

A Szent Szellem ismét egy szellemi képet mutatott meg a napokban Bibliaolvasás közben. Magyarország gyülekezeteiről illetve a magyar Eklézsiáról akar nekünk most egy olyan látást adni, hogy értsük meg az egyes gyülekezetek szellemi helyzetét, lássuk azt Isten szemével.

Egy szellemi korszakváltás küszöbén áll a keresztény világ, ezen belül pedig sokan állnak a Jordánon való átkelés előtt. Az V.Mózes első részétől kezdődően Mózes visszatekint Izrael népének elmúlt 40 éves vándorlására, úgy adott most nekem ebben a szellemi képben egy visszatekintést a Szent Szellem a különböző Gyülekezetekről és az egyház múltjáról és egyben a jövőjéről is.

Nagyon szeretem azt, amikor megláttat velem egy helyzetet, egy állapotot az Úr az Ő szemével, akkor egyben egy megértést is kapok.

Hosszú utazásának meghatározó részét töltötte Izrael népe a Hóreb hegyénél. Itt kapta meg a törvényeket, a 10 parancsolatot, itt kötött szövetséget Isten népével, itt vált Izrael néppé, egy igen emlékezetes hely volt ez a számukra.

És elég sokáig itt is felejtette magát ez a nép, Istennek kellett szólnia, hogy: „Elég sokáig laktatok már e hegy mellett, induljatok útnak….”

Utazásukhoz az ígéret földje felé kellett mindaz az áldás, amit itt kapott ez a nép. Azonban tovább kellett menni, hiszen nem ez volt a végső cél és még sok kihívás várt rájuk.  Az itt kapott istenélmények, tanítások kellettek ahhoz, hogy felkészítse őket arra, hogyan kell élni majd a saját földjükön Kánaánban.

Ezeket a törvényszerűségeket alkalmazva fogja tudni csak megtartani ez a nép az öröksége földjét.

Isten jól belevéste népe szívébe törvényeit. De most utasítja őket, hogy induljanak útnak!

 

Ebben a képben, amit most mutatott a Szent Szellem, a különböző ébredési mozgalmakat látom, egészen az utolsóig, a rendszerváltás idején lévő legújabb ébredési mozgalom bezárásával együtt.

Amikor elindult egy – egy ilyen ébredés, akár a pünkösdi, akár a karizmatikus mozgalmak, azok olyanok voltak, mint itt Izrael népe a Hórebnél. A Gyülekezetek is átélték az Istennel való találkozást, átélték az Isten jelenlétét, öröm volt, minden happy, sok – sok új kijelentés volt, voltak csodák, bizonyságok, volt tűz, volt élet.

Az itt kapott kijelentések minden egyes megmozdulásnál más és más volt, új és újabb volt, mert minden egy megmozdulása a Szent Szellemnek ráépült az előző meglátogatáskor adott kijelentésekre, ennél fogva magasabb szintű volt.

 

Így láthatjuk a reformációt, majd a baptista mozgalmak új és újabb kijelentéseit, azután Isten újabb meglátogatása következett a pünkösdi ébredéskor, és azután a karizmatikus mozgalmak kijelentései és felismert igazságai ugyanúgy ráépültek a pünkösdi mozgalomban kapott új kijelentésekre.

Mindegyik Istentől volt, mindegyik meglátogatás egy egy újabb Hóreb hegyi találkozás volt.

Újabb és újabb megértést hozott a keresztény világba.

De azt látom, hogy a keresztény vezetők és hivők, mindig újra és újra leragadtak ezeknél a Hórebek tövénél, és azóta is ott táboroznak, nem voltak képesek onnan tovább indulni.

Az ott megkapott szellemi látás, felismerés a bálványuk lett, abból nem engednek, nem képesek továbblépni, az akkor  20-30-50 – 100 évvel ezelőtti meglátogatás emlékéből élnek ma is, azt emlegetik, dédelgetik, szinte múzeummá vált számukra az az istenélmény és azt hiszik, hogy csupán annyi van Istennél, mint amikor ők akkor megkaptak.

A baptisták nem voltak képesek tovább lépni, amikor a Szent Szellem újabb meglátogatása elérkezett a pünkösdi mozgalommal, és a pünkösdi vezetők is letáboroztak a Szent Szellem keresztség igazságainál, amikor az Úr újabb meglátogatást hozott a karizmatikus mozgalmak ébredésével.

Mindegyik esemény egy egy Hórebi találkozás volt Istennel, de a gyarló ember mindegyik eseményből egy egy házat kreált, ahelyett hogy megmaradt volna ébredési mozgalomnak, lehet, hogy még ma is tartana az a friss tűz. De letáboroztak Hórebnél és építettek köré egy rendszert. Pedig Istennek lett volna és lenne számukra újabb és újabb meglátogatása, újabb feladatot szeretne rábízni arra a népre, akivel Ő szövetséget kötött.

Isten azt szeretné, ha az Ő népe nem csak mindig hétről hétre önmagát tanítgatná és építené a régi és még régebbi szellemi táplálékkal, hanem adná számukra az új és még újabb kijelentéseket.

 

Bejelentem, hogy a karizmatikus mozgalmon túl is VAN ÉLET, és a Szent Szellem felhőoszlopa tovább megy, ráépül az új ébredési mozgalom ismét az előzőre és Isten új meglátogatása küszöbén az apostoli – prófétai mozgalom fog mostmár láthatóvá válni és erőteljesebben kibontakozni.

 

Ahogy a HGy mozgalom a rendszerváltás előtt is föld alatti mozgalomként kezdte (akkor volt is még igazi élet ott) úgy kezdődött kicsiben ez az új apostoli – prófétai mozgalom is, de naggyá lesz és új és más lesz, mint az előzőek.

Ha így látjuk és így a Szent Szellem szemével nézzük ezeket a mozgalmakat, akkor megérthetjük miért állt le mindegyik, és megérthetjük, hogy Isten hív bennünket tovább, mert újabb meglátogatást készített el.

Azonban azok, akik leragadtak a lutheri Hórebnél, vagy a pünkösdi és karizmatikus Hórebnél, nagyon beépültek az emlékművekké alakított rendszerek falai közé, pedig Isten Szelleme szólna újra és újra, hogy:

 

Elég sokáig táboroztatok már e hegy mellett, induljatok útnak….”

 

Ez vonatkozhat egy egy irányzat vagy tanításra is pl. ….eleget vándoroltatok már a kegyelem tanítások hegye körül, vagy az aranyporos hamis dicsőség hegye körül…..mostmár induljatok tovább!

 

Látom azokat a Mózeseket, akik ezekhez a lutheri vagy baptista vagy pünkösdi Hórebekhez vezették a népet, hogy azt mondja nekik Isten:

 

„Mózes te nem fogsz bemenni Kánaán földjére. Helyetted Józsué megy be oda….”

 

Az utódok, a következő nemzedék küldöttei előjönnek és továbblépnek az emlékművek falain kívül és azon túl.

Látom a generációváltást ezekben az egyházakká lett ébredési mozgalmakban.

Látok gyülekezeteket, akik „hosszú ideje ide – oda vándoroltak a Széir hegyes vidékén….”

(V.Mózes 2:1) Az Úr nekik is szól:

„Eleget vándoroltatok már Széir hegyei között, mostmár forduljatok észak felé….”

 

 Széir magas hegységei között Ézsau pogány gyülekezetei táboroznak, ők nem a választott nép, de testvéreitek.

Látom, hogy az Úr figyelmeztetése ellenére vannak gyülekezetek és hivők, akik harcoltak Ézsau népével és gyülekezetével. Kritizálják, bírálják testből és harcolnak ellenük mindenféle átokzsoltárokat szórva rájuk. Pedig Isten parancsa az, hogy:

„Ne harcoljatok ellenük!”

 

Kerüld ki Edom országát és lépj tovább, hagyd őt békén- mondja a Szent Szellem.

Látom azonban ezt a pogány, testi Edom gyülekezetet is, akik ma is léteznek, tele vannak világiassággal, paráznasággal és a test cselekedeteivel, és mindig újra és újra üldözi a Jákób gyülekezeteket, irígykedve rájuk. Ez a szellem mindig üldözi testvérként is az ígéret gyermekét, a választottakat, azonban látom megtestesülve gyülekezetként is…..ma is.

Adja az Úr, hogy ki tudjanak jönni a hivők ezekből a testies Ézsaui pogány szellemiségű rendszerekből.

 

Vannak azonban jobb állapotban lévő gyülekezetek is, látom, hogy bár még a Jordán előtt, de vannak olyan gyülekezetek, akik igaz még a Mózes vezetésével, de már tudtak elfoglalni területeket.

 

Az alábbi igei kép megértetett velem néhány dolgot.

Látom, hogy vannak, akik tovább tudtak lépni a Hóreb hegyétől, tovább tudtak lépni a Széir hegyétől, nem egy helyben keringtek a pusztában, hanem megküzdöttek Szihon királyával is, ezzel a nefilim szellemű óriással.

De vannak gyülekezetek, akik felismerték még a Jordán előtt a szellemi harc jelentőségét, kaptak látást és kijelentést egy egy szellemi fejedelemre, azok ellen harcolva, el tudtak foglalni területeket. El tudták foglalni Szihon völgyét, mert Isten kiszolgáltatta őket nekik.

 

Látom, hogy vannak más gyülekezetek, akik szintén engedelmeskedtek Isten Szelleme vezetésének és harcba szálltak Óg királyával, mint Mózes. Óg királya ismét csak egy hatalmas területi erősség, ő volt az utolsó óriás, vele kihaltak az óriások törzsei, a későbbiek során pl. Góliáttal mikor találkozunk, akkor már nem törzsként voltak jelen, hanem csak egyénenként. (V.Mózes 3:11)

 

Kaptak küldetést ezek a gyülekezetek, ahogy itt az igében Mózes gyülekezete is konkrét útmutatást kapott arra, hogy:

„Támadjátok meg és győzzétek le seregével együtt!”

 

Látok ilyen harci szellemmel felkent gyülekezeteket, akik Isten vezetésében járnak, zsákmányt tudtak szerezni, területeket vettek birtokba…….de azt is látom kedves Gyülekezet, hogy ez még a Jordánon inneni terület.

Látok tehát gyülekezeteket a Jordánon innen és a Jordánon túl, látom, hogy amint a két és fél törzs letelepedett a Jordánon innen, úgy táboroztak le gyülekezetek az ígéret földje előtt. Azt mondja Mózes, hogy Rúben és Gád törzsei kapták meg, illetve Manassé törzsének a fele kapta meg Szihon és Gád országát a Jordánon innen.

 

Meggyőződésem, hogy a pusztában lévő gyülekezetek, hogyha nem harcolják meg harcaikat ezekkel az óriásokkal (Óg és Szihon fejedelmével, királyával) akkor nem csak, hogy nem vehetnek zsákmányt és területet tőlük, de nem is fognak tudni tovább menni a Jordán felé, az Ígéret földje felé. Hiszen ezek a területi szellemek útjában állnak az örökségüknek.

 

Azonban látom több gyülekezetnél, vezetőnél azt, hogy belenyugodtak abba, hogy legyőzték ezt a két királyságot, szereztek valamennyi területet, van egy gyülekezeti épületük, van egy szeretetszolgálat, amit végeznek vagy egy kisebb misszió a városukban ….és ennyi.

 

Ám nincs benne Isten természetfeletti keze nyoma a szolgálatban és az emberek szükségei még nincsenek természetfölötti módon betöltve.

Azért mert még nem mentek át a Jordánon.

 

Látom, hogy ezeknek a Mózeseknek Isten csupán csak megengedi meglátni azt a területet, amit majd a következő nemzedék fog birtokba venni. Ezek a vezetők csak a látást kapják meg, nincs bennük az a kenet és az az ajándék, ami szükségez a birtokbavétel, és az Ígéretföldjének harcához. Ők a pusztai kereszténység vezetésére kaptak küldetést.

Ezért kedves testvérem, hogyha tovább akarsz lépni az örökséged földjére vezető úton, akkor a Józsué nemzedékével kell tartanod és a Józsué seregét kell követned.

 

Látom azokat a gyülekezeteket, akik a Jordánon innen szereztek örökséget, látom őket a büszkeség és az önelégültség mocsarában beleragadva, a megelégedettség és a jólét parkoló pályáján leállva. Miközben a további 9 és fél törzs még tovább harcol az örökségéért, ők ezzel nemcsak, hogy nem törődnek, hanem még le is nézik őket, mondván:

- „ti nem jól harcoltok, hamisak vagytok, nézzetek ránk, nekünk már van mit felmutatnunk, bennünket kövessetek, mert ti hamisak vagytok, azért nem vagytok még az örökségetekben. Gyertek a tekintélyünk alá – mondja Rúben és Gád gyülekezetének vezetője sokaknak (nekünk is) – hiszen mi már letáboroztunk, nektek is lesz itt jó örökségetek, gyertek hozzánk.”

 

 És önelégülten kiközösítik azokat, akik azt mondják, hogy:

- „nem megyünk a ti földetekre, mert nekünk tovább kell harcolnunk, nekünk a Jordánon túl kell mennünk, nekünk ott van örökségünk és szolgálati területünk. Mi még nem táborozhatunk le itt veletek. Mi nem köthetünk szövetséget az ökumenéval, mi nem alapíthatunk egyesületet veletek, nem lehetünk alapítványként az állam tekintélye alatt, mert ez még a Jordánon innen van. Nem, nem….mi megvárjuk azt a természetfeletti csodát, amikor a mi Jordánunk kettéválik és nekünk az ígéret földjéig tovább kell harcolnunk. Nem Rúben és nem Gád törzse a mi örökségünk.”

 

Legnehezebb azonban a Manassé törzse gyülekezeteknek a helyzete. Mert ott egy kettészakadást látok törzsön belül, vagyis gyülekezeten belül történt egy szakadás. Ezek a gyülekezetek szétváltak és az egyik része letáborozott a Jordánon innen, ők már nem akartak tovább menni, és tovább harcolni.

De Manassé másik törzse hitben tovább lépett, előtte van még néhány harc, de ők meglátták azt a természetfeletti csodát, hogy az ő Jordánjuk kettévált előttük. Bánhatják azok, akik a Jordánon innen maradtak, hogy nem látták, nem lehettek részei eme hatalmas nagy csodának. De Manassé másik felével is vele volt Isten, ahogyan megengedte a lemaradt és korábban letáborozni szándékozóknak is azt, hogy a Jordánon innen elfoglaljanak városokat.

 

Most tehát kedves Isten Gyermeke lásd így ma a Gyülekezetek egy részét Isten szemével és meg fogod érteni, hogy miért van az, hogy Isten megengedi egyes gyülekezeteknek, hogy pl. egyesület formájában vagy alapítvány formájában működhessenek, míg másoknak ezt nem engedi meg. Megengedő akarata ez csupán Istennek, nem a tökéletes akarata. De ez még a szellemi Jordán előtti állapot számukra.

Józsué nemzedékének azonban tovább kell mennie, nem ez az Isten ígérete a számukra.

 

Azt látom, hogy ezek a gyülekezetek megálltak, letáboroztak a Jordánon innen és elhatárolódnak, elszigetelődnek a többi gyülekezetektől, és ez már a nagyobb baj, ez már nem az Isten megengedő akarata.

 Pedig Isten szava és akarata az lenne számukra, amit az V.Mózes 3:18-19-ben Mózes mondd nekik:

 

Istenünk az Úr nektek már megadta, hogy birtokba vehettétek a saját földeteket a Jordán innenső keleti oldalán. TI AZONBAN NE ÁLLJATOK MEG ITT, HANEM TESTVÉREITEKKEL, IZRAEL TÖBBI TÖRZSÉVEL EGYÜTT KELJETEK ÁT A JORDÁN TÚLSÓ PARTJÁRA! Sőt, ti haladjatok az élén teljes fegyverzetben! Amikor Istenünk az Úr majd testvéreiteknek is birtokba adja  a Jordánon túl, a nyugati oldalon azt a földet, ahol letelepedhetnek – ahogyan nektek megadta -  akkor mindegyikőtök térjen vissza családjához, a saját birtokára.” (EFO)

 

A Szent Szellem határozott szava szól most ezen igék által ezekhez a gyülekezetekhez és azok vezetőihez.

 

TI NE ÁLLJATOK MEG ITT, HANEM TESTVÉREITEKKEL, IZRAEL TÖBBI TÖRZSÉVEL EGYÜTT KELJETEK ÁT A JORDÁN TÚLSÓ PARTJÁRA!

 

Rúben, Gád és Manassé gyülekezetek vezetői! Nektek ma nem a saját gyülekezeteitek táborába kell(ene) hívnotok a többieket, hanem segítenetek kellene más gyülekezeteket tovább vinni a harcban, átmenni a Jordánon. Akkor is, ha ti még magatok sem mentetek át azon, de nektek segítenetek kell másokat bevinni a saját örökségükbe, nem pedig a magatok földjével kellene csupán törődnötök.

 

És szól a Szent Szellem azoknak a többi kilenc és fél törzsnek is, hogy fogadjátok el a segítséget ezektől a vezetőktől, hogyha Isten szíve szerint közelítenek hozzátok.

 

Nos tehát látom ezt a folyamatot, mint Isten akaratát, hogyha Rúben, Gád és Manassé gyülekezetei nem maguk alá akarnák mindenképpen gyűrni a hivőket, nem a tekintélyelvűséget hangoztatnák minden áron, és nem a saját gyülekezeteik létszámát akarnák növelni mindenképpen, akkor egy Isten szíve szerinti folyamat elindulhatna a keresztény világba.

Nem szövetségkötésekről szól ez a látás, hanem egy közös imaharcról, esetleg közös stratégia vagy látásátadásról……ahogy a Szent Szellem vezet ebben.

 

Hogyha így közelednek egymáshoz a Gyülekezetek és így látják egymást, akkor eltűnik a rivalizálás, az egymás közti versengések, a „ki a nagyobb” gondolkodásmód stb.

 

Vannak, bár kevesebben, akiknek Isten a Jordán keleti oldalán adott örökséget, de nekik ugyanúgy végig kell harcolni minden harcot anélkül, hogy egy felekezetté válnának ezek a különböző gyülekezetek.

Segítsetek más gyülekezeteket beplántálni az örökségükbe, nem rájuk telepedve, és amikor eljön az idő, akkor tudjátok azt mondani az új generációs elhívottaknak, mint Mózes:

V.Mózes 31:7

Józsué légy erős és bátor, mert neked kell ezt a néped bevezetned arra a földre, amelyről az Úr esküvel megígérte őseinknek, hogy nekik adja azt. A te vezetéseddel fogják birtokba venni. Maga az Úr megy előtted, veled megy mindig, soha nem hagy cserben, sem el nem hagy! Ezért ne félj, se ne ijedj meg semmitől!”

 

…..és ezután tudjátok majd elengedni őket.

 

Várom azt a pillanatot, amikor Magyarországon a Mózesek így tudják megáldani az új generációs vezetőket.

 

Picit nézzük meg ennek a két Jordán előtt legyőzött királynak a területét és vizsgáljuk meg őket. Mit jelentenek ők a mai hithősök számára és melyik ellenséget szimbolizálhatja a szellemvilágban?

 

Óg – Básán királya – Kánaántól, Hám fiától származó nép. Noé megátkozott unokájának népe. Itt Manassé törzsének lett az öröksége. Ez a föld óriások földje volt, óriások népe volt Básán. Óg – emóreus király volt.

Területe a legdúsabb föld volt. Az emóreusok pedig a zsidók előtti őslakosok voltak.

Az emóreusok igen istentelen nép voltak. Itt Mózes csatában legyőzte, földjét elfoglalta, királyát megölte, majd később Józsué mért rájuk olyan megsemmisítő csapást, hogy soha többé nem tudtak Izrael ellen támadni.

Ezt tehát a Nimródi vonal, Babilon királyságának pogány, nefilim fejedelme, akivel Mózes gyülekezete elbánt.

Ez az óriás a dús legelőkre való letelepedést akadályozza ma is. Bővölködő anyagi ellátás, szabadul fel, amikor ezt a szellemi fejedelmet legyőzzük.

 

Szihon királyaHesbón királya - szintén az emóreusok királya volt.

Szihon = szemét, seprű, leütőt jelent

Ez a föld Rúben törzsének jutott osztályrészül, később a léviták öröksége lett ez a föld.

 

Ez a fejedelem mindenféle hiábavaló dolgot, szemetet visz be az emberek és gyülekezetek életébe, a hiábavalóságokkal eltereli a szentek figyelmét. Minden olyan dolog, ami Szihon jellemzője alapján az Isten munkáját eltéríti a helyes irányból, belevisz egy szellemi szemetet, az hozzájárul ahhoz, hogy megrabolja ezt a földet, szétdobálja, szétzilálja, és eltéríti Isten népét a szolgálati örökségétől.

 

Összességében tehát elmondhatjuk, hogy azoknak a gyülekezeteknek, akik ezzel a fejedelmekkel szemben győztesekké válva elfoglalhatják területeiket, azoknak kell látásuk legyen Babilonra is, Nimród szellemére is, és annak királyságára, a pogányság megnyilvánulásaira és a nefilimekre is. Kell továbbá hozzá stratégia és harci szellem, hogy ne csak látást vegyenek, hanem hatalmat is tudjanak venni ezek fölött az óriások fölött napjainkban. Enélkül tehát nincs, nem lehet még a Jordánon innenső területeket sem elfoglalni.

 

Ebben az igében láthatjuk, hogy Izrael Kánaánba való költözése előtt már nagy részét kipusztította a törzsekbe tömörülő óriásoknak. Később már csak egyéni harcosok voltak, mint Góliát is, már nem voltak törzseik.

Ez most nem pusztán egy információ a számunkra, hanem egy szellemi igazság. Új szövetségi keresztényként sem ülhetünk tétlenül és szellemi harc nélkül, mert Jézus Krisztus legyőzte ezeket a szellemi fejedelmeket, de ezt a győzelmet nekünk érvényesítenünk kell, a győzelem nem automatikus.

 

Nézzük csak meg még Hesbón jelentését: számítás, megfontolás, bölcsesség, erődítmény, ellenállás fészke, eredménye a számításnak

 

Ahhoz, hogy elfoglalhassák ezek a gyülekezetek ennek az óriásnak a földjét győztesnek kell lenned mindenfajta pénzügyi manipuláció fölött, tisztának kell lenni a motivációnak, nem lehetsz számító.

A hit útján sok ilyen esettel lehet találkozni. Mit is jelent átvitt értelemben a számító?

Ravaszul önző, aki rendszeresen és tervszerűen, minden körülmények között, a maga előnyét, hasznát keresi. Jó pozíció szerzése a mögöttes szándékkal, számító nyájaskodás a prédikáció mögött, számító viselkedés hátsó szándékkal a szolgálatban.

 

Vagy pl. azért csatlakoztál egyházi rendszerhez gyülekezetként, mert ebből tőkét akarsz kovácsolni, pedig te is tudod, hogy Babilon rendszerével való szövetség volt ez. Hasznot akarsz húzni abból, hogy az Isten munkáját alapítványként működteted, pedig az Antikrisztus rendszerével való szövetség ez. Sem Pál apostol, sem Jézus nem kötött szövetséget soha Heródessel és annak a rendszerével.

Vagy azért kötöttél szövetséget gyülekezetként az államegyházzal, hogy megszerezhesd az 1%-ot, azért lettél egyesület, alapítvány,  hogy megszerezhesd a pályázati pénzeket és az 1%-ot……számításból……

Ha nem azért tetted meg ezeket a lépéseket, mert a Szent Szellem mondta, és így vezetett téged, hanem számításból, akkor ennek az óriásnak a fennhatósága alatt élsz és soha nem lesz hatalmad felette, érted! Soha!

 

Isten népe!

Ezt az óriást neked kell legyőznöd, mert különben idő kérdése és ő fog legyőzni téged.

Ezek az óriások mellesleg mindent képviselnek, ami Babilon vallását jellemzi:

vallásos szokásokat, Babilon ünnepeit a beépült pogány hagyományaival együtt.

 

Vajon vannak e ma Magyarországon olyan gyülekezetek, akik ezeket a szellemi óriásokat le tudják győzni?

 

Látom Rúben és Gád törzsét a Jordántól keletre, akik azt mondják Mózesnek, hogy:

 

„ne vigyél át bennünket a Jordánon.” (IV.Mózes 32:5b)

Ezek a törzsek a családjaiknak a biztonságot keresték, elcsábultak Óg királyának gazdagságától…..ők akarják ezt a gazdagságot, akarják ezt a gazdag és zsíros földet.

 

csak családjaink legyenek biztonságban” – mondják Mózesnek.

Mindent bevállalnak, megalkusznak, kompromisszumot is kötnek akár, csak a családjaik gazdagságban és jólétben éljenek, meglegyen az egzisztenciájuk stb..………a Jordánon innen.

Ők nem kockáztatják már a további harcokban a családjaikat. Számító egy gondolkodásmód ez!

Ám Mózes szavai kérdésként jussanak el a fülekbe ma is: (IV.Mózes 32:6-7)

 

Képesek lennétek nyugodtan letelepedni és hátramaradni ezen a vidéken, miközben a testvéreitek még tovább harcolnak? El akarjátok bátortalanítani Izraelt, hogy ne legyen a népnek kedve átkelni a Jordánon és elfoglalni azt a földet, amelyet az Úr adott nekünk?” (EFO)

 

Sok hivő él úgy, hogy azt látja, hogy itt a Jordánon innen nincs öröksége Rúben és Gád törzsei között, de ahhoz meg nincs ereje, látása, sem kijelentése, hogy egyedül menjen tovább és hivők sokasága ezért van ma magányosan, csalódott állapotban. Mert Rúben és Gád törzsei nem segítenek nekik, ők élvezik felekezeten belül a maguk kis belső „birodalmukban” a jólétet.

 

Ám nem kényelmesedhetsz el ezen a már megszerzett biztonságos földön!

 

IV.Mózes 20:24

Fegyverkezzetek föl és vonuljatok az Úr előtt a sereg élén. Keljetek át a Jordánon az Úr színe előtt és mindaddig harcoljatok, amíg az Úr teljesen ki nem űzi ellenségeit arról a földről és az egész országot meg nem hódítjátok!

Csak azután térjetek vissza otthonaitokba.”

 

Hiszem, hogy ezt a látást az Úrtól kaptam, napokig hagytam érlelődni, de továbbra is az van bennem, hogy ez ma a magyar Gyülekezetekhez a Szent Szellem aktuális szava.

Hátha lesz, aki ezt meg is hallja, meg is érti és meg is cselekszi.

Mind három szükséges az Isten Szavának való engedelmességhez: hallás, megértés, megcselekvés.

Akinek van füle a hallásra hallja és értse meg, mit mondd a Szent Szellem a Gyülekezeteknek ma is.

Shalom!

Suchné S. Ilona

2016-12-01