judaoroszlanja

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatottság
Indulás: 2009-12-26
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Isten meglátogatása elérkezett Magyarországra
 
 
Az Isten meglátogatása elérkezett Magyarországra, azonban nem úgy, ahogy gondoltuk, és ahogy a keresztény világ várta. Ebben az évben láthatóvá válik az egyházban, sokan nem fogják érteni mi történik, sokan ördöginek fogják nevezni. Azonban a Szent Szellem világosan megmutatja azoknak, akik alázatosan keresik Istent, és az Ő vezetése alatt élnek, hogy merre menjenek, és kire hallgassanak majd. Akiket a Szent Szellem vezet, azok fel fogják ismerni a jelekből.
Az Isten meglátogatása ítélettel kezdődik, és ezért lesz sok ember számára érthetetlen.
De nézzük meg az Igében.
Ámós prófétának Isten megmutatta, hogy mielőtt teljesen helyreállítja Dávid sátorát az utolsó időkben, előtte egy függőónnal megméri az egyházat, megvizsgálja népét, ledönti a hamis isteneket, bálványokat, és megtérést hoz elő az eklézsiában. (Ámós 9:11 )
Egész Ámós könyve erről az ítéletről szól.  Ma amikor Isten valóban helyre fogja állítani a Dávid sátorát az egyházban, helyre állítja a szellemből való imádást, előtte azonban meg kell történnie mindannak, amit előtte Ámós kihirdetett.
Ahogy Istennek panasza volt Izrael miatt, úgy van most panasza az egyház bűnei miatt. Egy komoly ítélet előzi meg a Dávid sátora előtti időszakot. De ítélet előzte meg Dávidot is, mielőtt felállította az első sátrat, és ugyanez fog megtörténni a második sátor felállításánál is. /  Ámos 2:12                                          Isten prófétákat küldött akkor is, ma is, és Ő számon kéri az egyházon azt, hogy bántak velük.
„ A prófétákra meg ráparancsoltatok: Ne prófétáljatok! „
Az Úr rajtuk keresztül szólni akar az eklézsiához, de ők azzal védekeznek, hogy sok a hamis próféta, miközben nem veszik észre a különbséget, nem ismerik fel a különbséget a kettő között, inkább elutasítják azt.
 Ámós 3:8 „ Ha az én Uram az Úr szól, ki ne prófétálna? „ – mondja Ámós is.
Amikor a próféta megtérést és ítéletet hirdet,akkor nem tűri el az egyház, rontja a hírnevet, mint ahogy Ámóst sem tűrték el.
 Ámós 7:12 „ Te látnok! Menj el innen, menekülj Júdába, ott keresd meg a kenyered, és ott prófétálj! Bételben nem prófétálhatsz többé….”
 
Bétel = Isten háza
De Isten amikor prófétákat küld népéhez, azt általában mindig akkor teszi, amikor elszaporodik a bűn, és Ő valami újat akar előhozni. Azonban ezt az újat csak akkor tudja és fogja előhozni, hogyha népét megtisztította a bűnökből és megszentelte.
Isten szövetségre lépett az egyházzal, az Ő népével, ezért hogyha a nép kilép a szövetségből, nem tartja be azt, nem hűséges, és nem adja magát ehhez a kétoldalú szövetséghez, akkor az Úr számon kéri rajta a bűnöket. ( Ámós 3:4 )
Amikor Isten eltöri a kenyér botját egy országban vagy az egyházban, akkor megszűnik a jólét, kenyér hiány van ( 4:6 ) szellemi és fizikai éhség.
Ilyen ítélet volt Akháb házán is, amikor Isten prófétát küldött, aki az Ő ítéletét hirdette ki Akháb házára, a rossz uralkodóra. Isten megvonta az esőt akkor, és ezt itt Ámósnál is hirdeti.
 
 ( 4:7 ) „ Én az esőt is megvontam tőletek….mégsem tértetek meg. – így szól az Úr.”
A szellemi szárazság, terméketlenség, szellemi és fizikai aszály, a meddőség az Isten ítélete a bűnökre. A szellemi kártevők elpusztították a termést. Sok jelet ad Isten ma is, fokozatosan megvonja áldásait, csakhogy rá figyeljünk végre, és meghalljuk hogy miből kell megtérnünk. ( Ámós 5:4 )
 
Engem keressetek, és éltek .- mondja az Úr, mert földre tiporjátok az igazságot.”
  
 
Amikor az egyházban az igazat mondják hamisnak és a hamisat igaznak, azt Isten nem sokáig engedi meg. Az egyház megméretik ezekben a napokban, mert az ítélet az Isten házán kezdődik el. Ebben a megrázatásban egyenként láthatóvá válik mindenkinél, hogy mi van belül. Megég, ami nem kijelentésből épült fel. Átmegy a tűzön mindaz, amit eddig a keresztények építettek, ami elég az a fa és pozdorja. Régóta hangzik erről prédikáció, azonban az egyház most szószerint fogja megtapasztalni, hogy az Isten tüze valóban ég. Ez az ítélet tüze, amely kipréseli a megtérést a keresztényekből, és ennek következménye az ébredés lesz.
 
Az ítélet a társadalomra is kiterjed ezután ( Ámós 5:10 ) ennek az lesz az eredménye, hogy az ország elkezdi a rosszat rossznak nevezni, és meggyűlölni, elkezd a Bibliai törvényszerűségnek engedelmeskedni, és elkezdi szeretni a jót. ( Ámós 5:15 )
Amikor a föld visszatartja a termést, az áldást egy nemzet életében, akkor nemzeti szinten szükség van megtérésre. Ebben az időszakban beszélni fog az egyházzal Isten az istentiszteleteikről, amelyek eltértek a Szent Szellem akaratától. ( Ámós 5:21 ) Beszélni fog arról az egyházi rendszerről, amelyet a hivők felépítettek, de nem dicsőíti Isten nevét meg.
Ámós 8 Bizony megérett a helyzet az ítéletre, megérett a helyzet a megtérésre.
Ámós 9.9 „ Megrostálom Izrael házát, mintha rostával ráznák. „
 Isten kilenc részen át beszél az ítéletről, arról, hogy mit utál népe életében, és istentiszteletében, és csak az utolsó öt versben mutatja be, hogy ennek a hosszú ítéletnek, megtisztításnak mi lesz a végeredménye. Ámós 9:11-15 csodálatos ígéret,amely ezután a megtérés után, ezekben a napokban válik valósággá.
 
Azon a napon fölállítom Dávid összedőlt sátorát, kijavítom réseit, helyreállítom romjait. „
 
Megtérés nélkül is lehet imitálni a Dávid sátorát, azonban nélkülözni fogja Isten dicsőséges, szentséges jelenlétét, és csodáit. A Dávid sátora akkor eredményes hogyha hatással van a városokra is
 
Ámós 9:14 „ Az elpusztult városokat fölépítik „
 
Egyik látható eredménytelensége a megtérés hiányának, az hogy nem tudunk hatással lenni városainkra. A másik látható gyümölcs pedig a föld terméketlensége: „ kerteket művelnek, és eszik azok gyümölcsét. „- hogyha megtérnek. )
 
Halld meg magyar egyház őszinte megtéréseddel, megszentelődéssel megváltoztathatod országunk földjének az állapotát.
De menjünk tovább Mikeás prófétához, nézzük meg mivel kezdődik az ő üzenete, amely az Izraelnek szóló üzenet, nem a világnak, hanem az egyháznak szól.
„ Jákób bűne miatt történik mindez, és Izrael házának vétkei miatt. „
 
A próféta siratóénekkel kezdi üzenetét, aminek az klett az eredménye, hogy őt is kigúnyolják, és                      elutasítják.                                                                              Mikeás 2:7
„ Szabad ilyet mondani Jákób házáról? Talán elfogyott az Úr türelme? Ilyeneket tenne velünk? „ 
 
Mikeás ítéletet közvetít a vezetőkre, akiknek ismernie kellett volna Isten beszédét. De ítéletet közvetít a hamis prófétákra is, akik békeséget hírdetnek, akik arról prófétálnak, amit a nép hallani akar, akik félre vezetik a népet, ringatják annak bűneibe. Csak a megtérés és helyreállás után hirdeti a béke korszakát, és az Isten Királyságának kiteljesedését. Mikeás próféciájának végén azt mondja: „ Kicsoda olyan isten, mint Te, aki megbocsátja a bűnt, és elengedi népe maradékának büntetését? „
 
Ma ezekben a napokban az egyház nem engedheti meg magának a felületes megtérést, annak cselekedetekben kell megnyilvánulnia. A megtérés gyümölcsei kell, hogy láthatóvá váljon az egyházban a szentség területén.
Habakuk prófétának az Istene ugyanaz az Isten, aki volt Mikeásé, Ámósé, és egyben Izraelé. Ő sem mond mást, mint azt, hogy ( 1:3 )
  
„ Meddig kell látnom a romlottságot, és néznem a nyomorúságot? „
Arról beszél, hogy amikor ítélet van, akkor a „ fügefák nem fognak virágozni, a szőlőtőkén nem lesz gyümölcs… a kertek nem teremnek ennivalót, kivész a juh az akolból….”
A mezőgazdaság meddősége összefügg az eklézsia és az ország megtérésével.
 
Ha tovább lapozunk az ószövetségben Sofóniás próféta megjelenésével Isten ismét az ítéletről beszél először Jeruzsálem ellen. Ennek az ítéletnek az eredménye az, hogy a városok elnéptelenednek, lakatlanná válnak, vagyis az egyház nem tud hatással lenni a városokra, és környezetére. A megtéretlenség, a bűn átka sújtja a földet, és a városokat, az országot.
Az ítélet után, a megtérés után itt is jön Isten ígérete: Sof.3:14
„ Ujjongj Sion leánya, kiálts örömödben Izrael! Elveszi rólad az Úr az ítéletet, eltávolítja ellenségedet. Nem kell többé veszedelemtől félned. „
 
Olyan sokszor idézgetjük ezeket az ígéreteket, kiragadva a szövegkörnyezetükből, mintegy bátorításul egymásnak, de most a próféták szája a teljességet szólja. Megtérés, bűnbánat, nemzeti szintű bűnbánat nélkül nem fogja Isten jóra fordítani népe sorsát.
Menjünk még tovább!
 
Haggeus próféta a templom helyreállításáról, felépítéséről prófétál. Eljött az ideje, hogy elkezdjük felépíteni templomainkat mi is. De buzdítását azzal kezdi, hogy: „ sokat vetettetek, de keveset hordtatok be, esztek, e nem fogtok jól lakni…” ( 1:15 )
„ Most azért gondoljátok meg mi történt a múltban mind máig….megvertelek benneteket aszállyal, gabonarozsdával, és jégeső verte el mindazt, amiért munkálkodtatok, de ez sem térített titeket hozzám. „
Haggeus is arról beszél, hogy amíg a templomunk romokban van,nem foglalkozunk vele, addig a föld sem hoz áldást, és aratást!
 
Zorobábelék erre a prófétai beszédre engedelmeskedtek, és eljöttek neki fogtak a munkának. Ezt az engedelmességet Isten megáldotta, és betöltötte a teljesen felépített, helyreállított templomot az Ő dicsőségével.
A mi templomainkat először személyesen egyen - egyenként kell felépítenünk a megtéréssel és a bűnök kidobálásával, ezután testületileg kell helyreállítanunk az igaz istentiszteletet ahhoz, hogy az Ő Szelleme köztünk maradjon. Azonban ezt a templomépítést be is kell fejeznünk, nem elég csak az alapokat leraknunk. 98%-os felépítés, és helyreállítás kevés! Nem elégedhetünk meg a 98%-os készültséggel! A teljesen helyreállított, felépített, átadott élet az, amelyiket Isten dicsősége betölti. Megtűrt, rejtett, nem látványos bűnökkel, nem fog templomunk felépülni. Isten 100%-ot kér!
 
Isten ítélete idején tudatosan, és szisztematikusan kell mérlegre tenni az eddigi hivő életünket, mit kér az Úr el, mi az, amit nem rejthetünk tovább el, nem takargathatunk, mi az, amire tudatosan oda kell figyelnünk. Tudatosan kell felépítenünk a szellemi, lelki életünket, az istentiszteletünket. Nem élhet az egyház tovább úgy, ahogy eddig.
Sok keresztény embernél a hivő élet csupán a gyülekezetbe járásról szól.
Még két helyen nézzük meg, mennyire valóságos az, amikor Isten prófétákat küld az egyházhoz, és ők elkezdenek szólni. A próféták nem magyarázzák Isten akaratát, hanem tovább adják a szavakat, amelyeket Isten rájuk bízott.
Elizeus halála után úgy tűnik egészen a Babiloni fogságig a próféták mind ítéletet, és megtérést hirdettek, és a Babiloni fogsággal ezek az ítéletek be is teljesedtek, ezzel örökre nyomot hagyva Izrael történetén.
Ma amikor ítélet van Babilonon, ki kell onnan jönnünk, hogy bennünket a rá mért csapások ne érjenek, ezt pedig megtéréssel kell tennünk. Mindabból meg kell térnünk konkrétan, amiben részesei voltunk.
  
 
Az ítéletnek az aktualitását napjainkban a legjobban Jóel prófétánál látjuk. Aki mintegy előhírnöknek nevezi az ítéletet, az Úr napja előhírnökének. Minden esetben a
mezőgazdaságban, az ország gazdaságában levő pusztulás, meddőség, terméketlenség, Isten ítéletének, a bűn következményének az átka.
Jóel1:11
„ Szomorkodnak a parasztok, jajgatnak a vincellérek, mert nincs búza, se árpa, oda lett a mezőn az aratnivaló! A szőlőtő elszáradt, a fügefa elhervadt…eltűnt az öröm is az emeberekből.”
 
Halld meg magyar egyház, és halld meg Magyarország! Amikor szétnézel magad körül és látod a pusztulást és leépülést, látod a kártevőket a földeden,- amely már pár éve jól látható - akkor eljött az ideje a nemzeti szintű megtérésnek. Nemcsak a saját bűneinkért kell sírnunk, hanem országunk jelenlegi, és múltbeli bűneiért, vezetőink rossz döntéseiért, a rossz szövetségek miatt, a sok – sok vérontás miatt.
Itt azzal folytatódik a következő vers:
 
„ Öltsetek gyászt, és sírjatok ti papok! Jajgassatok, kik az oltárnál szolgáltok!
Tartsatok szent böjtöt, hirdessétek ki, hogy ünnep lesz! Gyűjtsétek össze a véneket az ország minden lakóját Istenetek az Úrnak a házába, és kiáltsatok az Úrnak! „
De Jóel nem áll meg itt, azt mondja, hogy tovább tart a természeti csapás, és egy második felhívást is intéz a néphez a megtérésre.
( Jóel 2:12 )
„ De még most is így szól az Úr: térjetek meg hozzám teljes szívvel, böjtölve, sírva és gyászolva! Szíveteket szaggassátok meg, ne a ruhátokat, úgy térjetek meg…”
Jóel is csupán pár versen keresztül taglalja, hogy mi lesz ennek a nemzeti szintű megtérésnek a következménye: 2:19
„ Mostmár adok nektek gabonát, mustot, és olajat, hogy jóllakjatok vele.”
 
I.Mezőgazdaság felvirágzása
 
II. Anyagi aratás 25.vers:„Kárpótollak azokért az évekért, amelyekben pusztított a sáska, a szöcske a cserebogár, és a hernyó.”
 
 
III.Csodák aratása
 
IV. A Szent Szellem kiáradása, a próféták eljövetele.
 
V.A lelkek aratása
 
Teljesen bizonyos, hogy ebben az időszakban van országunk, de a sorrendet nem cserélhetjük fel, mert ezek az események még nem történtek meg.
 
Még nézzük meg az Újszövetségben, hogy kezdődik az Isten Királyságának eljövetele. Keresztelő Jánosnak jutott egy olyan úttörő szolgálat, amelyet azelőtt nem gyakoroltak az egyházban, és ráadásul jelek és csodák kísérete nélkül kellett hirdetnie. János az egyháznak, a farizeusoknak, a zsidóknak hirdette, hogy:
 
Térjetek meg, és teremjetek megtéréshez illő gyümölcsöket.”
 
A megtérésüket pedig nyilvánosan ki kellett fejezni a vízkeresztséggel. Micsoda megalázkodás ez, az akkori vallásos, mélyen hivő zsidóknak, amikor ők elkötelezetten gyakorolták a Mózesi törvény előírásait, amelyben szó sem volt bemerítkezésről. Máté 3:7
János nem simogatta a vallásos világot: „ Viperák fajzatai, ki figyelmeztetett titeket, hogy a rátok következő harag elől menekülnötök kell? „
Újszövetségben vagyunk, mégis azt látjuk, hogy János ítéletről, és megtérésről beszél, méghozzá elég keményen.
„ A fejsze ott van a fák gyökerén: ezért minden fa, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágatik, és tűzre vettetik.”
 
Ma az Isten meglátogatása előtt elérkezett az egyházban a gyümölcstelen fák kivágása: Isten nem engedi meg többé, hogy hamis dolgok, ambíció, büszkeség, önerő bemenjen a gyülekezetek ajtaján. Megítéli a béres pásztorokat is, a megélhetési prédikátorokat,
akiknek a motivációja már régen nem tiszta. Ez az ítélet a ma egyházának szól, kivágattatnak Babilon fái, a vallásosság fái, a varázslás fái tűzre vettetnek.
Láttam szellemben ezt a képet, hogy Isten most odaállít a gyülekezetek ajtajába egy keresztet, és ezután csak olyan szolgálatok, és olyan szolgálók nyithatják meg szájukat, akik átmennek ezen a kereszten.
 
Isten csak úgy fogja megengedni az embereknek, hogy szolgáljanak, hogyha előtte már meghaltak, ha az óemberük teljesen a kereszten van. Ebben a képben azt láttam, hogy Isten elkezdte a gabonát szétválasztani a pelyvától, mert ez utóbbi meg fog égni.
Keresztelő János nem az akkori kornak hirdette ezt az üzenetet, ez a ma élő egyháznak szól, amely olyan nagyon megelégedett az eddigi állapotával, olyan jól megszokta azt a régi állapotot, hogy azt hiszi, hogy minden rendben van velünk, hiszen mi szólunk nyelveken, és bemerítkeztünk.
Isten szórólapátja, és keresztje most kettéválasztja az egyházat, a megtisztított szérű átmegy a megtérés tüzén.
Határozottan láttam ezt a képet újból és újból, hogy egy hatalmas kereszt zárja el a gyülekezetek ajtaját, amely nem engedi be a tisztátalanságot, a bűnt. Mindenki, aki szolgálni akar csak ezen a kereszten átmenve fog bejutni a pulpitushoz.
Isten nem engedi az óembereket oda többé megtérés nélkül. Meg fogjuk látni, hogy mennyire valóságosan működni fog ez a dicsőséges kereszt az egyházban, ezekben a napokban! Isten nem elégszik meg 98%-os megtéréssel, Ő 100%-ot akar! Az óembert 100%-ban a keresztre, és a szolgálattevőkkel kezdi.
( Tudom, hogy az ilyen üzeneteimmel nem vagyok népszerű az egyházban )
Eljön az Isten Királysága, eljön az Isten meglátogatása, ezt már sokszor mondtuk, szépen hangzik, de előtte ennek a fontos momentumnak meg kell történnie, erről keveset beszélünk. Ez nem egy általános megtérés, nemcsak a szavakról szól, ez testületi szintű megtérés kell legyen, a bűnök leleplezéséről kell szóljon, a múlt és jelen bűneit nyilvánosan letenni. Le kell vetnünk az álarcot, a képmutatást, a rejtett bűnökkel együtt. A gyülekezetek azonban csak akkor tudnak megtérni, hogyha a vezetők elkezdik példát mutatva a népnek.
 
Megtérni a gondolati bűnökből, az érzelmi bűnökből, a rossz beidegződésekből, az óember életben hagyásából, amikor nem a Szent Szellemmel beszéltünk egyet, hanem emberekkel, akik más fele befolyásoltak bennünket a véleményükkel. Megtérni abból, amikor adtunk az emberek véleményére, az alapján hoztunk meg döntéseket, miközben lehet, hogy a Szent Szellem csendben, háttérben volt húzódva,mert nem értettük meg,nem hallottuk meg a hangját,lehet hogy Ő mást mondott volna abban a helyzetben, más irányt mutatott volna. Sok kudarctól, és sikertelenségtől megóvott volna bennünket.
Ahogy jön Isten jelenléte ezekben a napokban, még az istentiszteleteink menetrendjét is fel fogja borítani, átrendezi az alkalmakat az Ő elképzelése szerint.
A Jelenések könyvében Krisztus megjelenése Királyként Babilon varázslásának bukása után történik. ( Jel. 19.rész )
Amikor Krisztus Királyként ismét megjelenik az egyházban és a világban (19:11 ) az nem csak a jelekben és csodákban lesz látható.
 
„ Annak Neve Hű és Igaz, mert igazságosan ítél, és harcol” 15.vers.
„ Szájából éles kard jött ki….”
 
Az utolsó idők egyháza ezt a Krisztust fogja képviselni, akik az Isten Igéjét olyan éles kardként fogják használni, hogy félni, rettegni fog tőle a bűnös világ. Ez a Krisztus azonban ezt a hatalmat azoknak adja, akiket átvitt a szentség tüzén, átvitt a kereszten, beoltotta őket a keresztbe, és meghaltak az önmaguknak való élésnek,
100%-osan megtértek. Ezek Krisztus katonái, akik már nem üres beszédeket fognak szólni, mert szájukban Isten tűzzé tette Igéjét.
Krisztus harcos katonái, akik mentesek lesznek az üres fecsegésektől, a hiábavaló beszédektől, az okoskodásoktól, mert Isten a szentség tüzével megérintette szájukat.
Isten olyan szolgái fognak a pulpitusok elé állni, akik nem pozícióból szolgálnak, akiknek mindenük a keresztre került, a karrierépítés, a saját szolgálat építése, az egoista gondolkodás, és az anyagiasság.
 
Akik nem hízelgő beszédeket fognak szólni, nem lelki vigaszt adnak a szenvedőknek, nem jó ötletekkel és jó tanácsokkal látják el Isten népét a problémáik közepette. Hanem Isten élő, friss, kijelentett beszédét szólják, erőt szólnak az emberekbe, az Úr szavával vigasztalnak, és Istennek engedelmeskednek, nem pedig kifogásokat keresnek.
A Szent Szellem ezekben a napokban megváltoztatja a hivők gondolkodásmódját, nézőpontját, hogy ne csak szavakban legyen megtérés. Olyan közel fog menni Istennek a mozgó tűzoszlopa a gyülekezetekhez, hogy nem lesz több mentegetőzés, és halogatás, hanem megtérés lesz. Az Isten meglátogatása már elkezdődött országunkban az egyházban. Persze sokan nem ismerik fel, mert először az ítélet a legnagyobb meglátogatás.
Eddig az egyház még nem ment be a Szentek Szentjébe, csak a kárpit előtt volt az istentiszteleteivel. Ezekre az utolsó időkre tartogatta az Úr a legjobbat, amikor beviszi népét a Sekihához, az Ő dicsőséges jelenlétébe, olyan módon,amiben még nem volt része.
Azért van szükség arra a tűzre, amely kiégeti a bűnt, mert különben meghalnánk az Isten dicsőségétől , erejétől és jelenlététől. Ahhoz, hogy dicsőségének tüzéből részesülhessünk, ahhoz először át kell mennünk a megtisztító tűzön.
Az ószövetség utolsó lapjai ennek a tűznek az eljöveteléről prófétál Malakiás által:
 
„ Hamar eljön templomában az Úr, aki után vágyódtok, a szövetség követe, akit kívántok. Jön már! – mondja a Seregek Ura. De ki bírja majd ki eljövetele napját, és ki állhat meg, amikor megjelenik? Mert olyan lesz az, mint az ötvösök tüze, és mint a ruhatisztítók lúgja.”( Malakiás 3:1 )
 
 A Szabadító eljött, hogy először a bűneinkből megszabadítson, hát ismerjük fel Őt ebben a meglátogatásban, mondjunk igent a megtérésre, és akkor látni fogjuk, hogy a Szabadító tényleg valóságosan SZABADÍTÓ lesz a számunkra!
 
Nem úgy jött el, ahogy vártuk?
Jézus sem úgy jött el, királyként várták, de újszülött babaként jött. Aztán később nem jóléti teológiát hirdetett, hanem megtérést.
De eljött, ma is eljött a Szabadító, halld meg az ítélet idején a hangját, térj meg, hogy megszabadíthasson bűneidből, hogy a jelek - és csodák átélői és magtapasztalói légy te is.
Isten tűzoszlopa egyre erőteljesen érezhető, hogy jön az eklézsiába, elindult Magyarországra, hát keljünk fel, és induljunk!
Rajtunk múlik, hogy követjük e a Szent Szellem tűzoszlopát, vagy megállunk.
  
Győr. 2011. Január 10