judaoroszlanja

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatottság
Indulás: 2009-12-26
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 
 
„ Az övéi közé jött, de az övéi nem fogadták be Őt ”
–        János ev.1:11
 
 
 
2010.December 8.-án éjfél előtt néhány perccel,alig hogy elaludtam felébresztett a Szent Szellem, hogy most az Isten meglátogatásáról beszéljen velem.
Gyakran elgondolkodok azon, hogy ezeket az üzeneteket, talán nem is tudnám nappal ilyen módon leírni,mert az értelmem nagy mértékben blokkolná ezeket a gondolatokat. Amikor nappal átolvasom, és felgépelem a szöveget, akkor előfordul, hogy az értelmem mást mondana. Így volt ez most is, egy momentumban mindenképpen tudom, hogyha az eszemet használtam volna, akkor nem ezt írtam volna. Azonban azt is tudom, hogy éjszaka mikor kezembe veszem a tollat, bal kezembe a zseblámpámat, hogy az világítson, akkor a Szent Szellem diktál, nem én. Ez a kis lámpa a bal kezemben, ahogy a tollamra és füzetemre rávilágít olyan, mint a Szent Szellem világossága a körülöttem lévő nagy sötétségben. És csak jönnek- jönnek a mondatok, egészen addig,amíg végül egy kész üzenet nem lesz belőle, ez kb. 2 órát szokott igénybe venni, aztán megyek ismét aludni.
Nagyon is valóságos volt, amikor azt mondta az Úr: „ mint már sokszor, most sem úgy fogok eljönni népemhez, ahogy várnák. Most amikor a prófétai – apostoli mozgalom megszületésének az ideje van, most nagyon is prófétai módon fogok eljönni. Hiszen a próféták azért vannak, hogy betöltsék azokat a próféciákat, amelyek egykor megadattak.”
 
Jézus maga is próféta volt, az Ő születése is prófétai, és azt mondta nekem, hogy ebben az országban, az Isten meglátogatása annyira valóságos lesz, annyira igei és prófétai, amennyire valóságos volt az, hogy Mária megszülte Jézust 2000 évvel ezelőtt ott Betlehemben.
 
Hiszem, hogy a menny izgatott, és izgalomban van, csakúgy,mint akkor,amikor Jézus megszületett. Az Isten meglátogatása először kicsiben kezdődik, egy elrejtett helyen, és nem az egyházban. Az egyházban ugyanis nincs hely, mint ahogy akkor sem volt hely a vendégfogadó házban számára, csak egy istállóban. Így van ez ma is. Nincs hely a prófétai szolgálatnak az egyházban, minden szolgálatnak meg van a maga helye, és menete, minden megy a megszokott menetrendben, a tradíciók, a szokások, a hagyományok,és a bűnök, no meg az idő, nem engedik, hogy egy ilyen szokatlan és számunkra kényes szolgálati ajándékot beengedjünk az egyházban. Ez számunkra túl szigorú üzenet, nem a szánk íze szerint való. De ne így legyen.
 Mi tudunk prófétálni, de a prófétai szolgálat, amely egy megtérést hirdet az számunkra kellemetlen, nálunk minden rendben van. Ezért egyetlen egyház sem vállalja fel, nem fogadja be, nem tartja a magáénak, nem akarja szárnyai alá venni, mert megszégyenülne, no és nem is tudná controllálni ezt a szolgálatot, mert ezt a szolgálatot a Szent Szellem vezeti.
 
Az Isten Királyságát egy alapos megtérés előzi meg, a keresztelő Jánosi szolgálat ez, az útkészítés szolgálata. A prófétai Hivatal tehát ezzel indul, és János sem az egyházon belül tevékenykedett. Jézus egy népszámlálás idején született meg.
Ma amikor országunkban számolják a keresztényeket, hogy meglegyen a tízezer, egyszercsak egy eldugott helyen, ahol senki sem várta, egy női szolgálat által megérkezik Isten meglátogatása. Egy olyan női szolgálat által, amely eddig nem volt még papi szolgálatban sem, mert eddig elrejtettségben, el nem fogadásban volt, az egyházon, az intézményes egyházon, a
„ vendégfogadókon „ kívül volt. Nem megszokott, nem elfogadott, nem is hagyományos módon, nem istentisztelet keretén belül jön az Isten meglátogatása. A Prófétai Hivatal megszületik, azonban nincs helye az egyházban, észre sem vesszük, hogy kellene, hiszen a többi egyház előtt kényelmetlenül éreznénk magunkat, sértené a büszkeségünket, az önérzetünket, leleplezne több rejtett hamisságot. Nem vállalhatjuk fel, túl kellemetlen lenne, hiszen most még csak a bűnök leleplezéséről, a megtérésről beszél nyíltan; ez nem mi vagyunk, sérti a büszkeségünket, itt nem szolgálhat. Majd ha már jeleket és csodákat tesz, akkor hiszünk neki, akkor befogadjuk, hogyha már látunk valami bizonyítékot is, akkor igényt tartunk rá.
Jézus meglátogatásán sokan meg fognak ma is botránkozni, mert Ő  ma is másként cselekszik, mint ahogy azt az emberek elvárják tőle, és másként jön el hozzánk.
De Jézus is, és Keresztelő János is felekezeten felül álltak, nem tartoztak az intézményes egyházhoz, mint ahogy az apostolok sem.
Isten mérhetetlen hatalmával és nagyságával, dicsőségével jön, de nem fér bele egyházi keretek közé. Nem fog a mi vallásos elvárásainknak megfelelni, nem fog a világi elvárásoknak sem megfelelni. Ő szuverén módon fog megérkezni, csalódást okozva sokaknak. Mégis, akik felismerik, azoknak Szabadítóvá, Gyógyítóvá, Üdvözítővé válik. Nem a vallásos elit, és nem a felekezeti vének között fog megjelenni.
 
Mária nem abban a városban szült, ahol addig élt,Betlehem egy rövid idő, egy átmeneti hely volt csupán számára. 40 nap múlva viszont a tisztulás után, eljutott Jézus az intézményes egyházba, hogy bemutassák Őt. Majd egy időre ki kellett mennie Egyiptomba.
Az Isten meglátogatása a Prófétai Hivatalban és azon keresztül fog eljönni, a női szolgálaton keresztül, egy most még nem elfogadott szolgálat által, és az egyházban csupán egy – egy alkalommal fog szolgálni, azonban először alapvetően a világban és a világ felé szolgál, nem az egyház felé.
Ahogy Heródes üldözte Jézust, úgy kell most is szembe néznie a prófétai szolgálatnak is egy rövid időre az uralkodó politikai hatalommal, a pozícióféltés, és hatalomféltés miatt.
Az Isten meglátogatását tehát nem ismerik fel, mert nem magas pozícióban jön el, ahogy elvárták, nem az akaratuk, és elvárásaik szerint jött el, mivel szellemi vakság van sok egyházban, nem ismerik fel az Isten Királyságának elérkezését. Sok egyház, gyülekezet úgy hiszi, hogy nála fog elindulni az ébredés, miközben nem veszik észre, hogy az már elkezdődött, megszületett, és nem velük kezdődött.
Azok, akik a Keresztelő János szolgálatát elutasítják, ők nem várhatnak Isten meglátogatására, mert az megtérés nélkül, szentség nélkül nem jön el.
Lesznek néhányan pásztorok, akinek Isten kijelenti ezt, és felismerik, ők részesülnek ebben az áldásban. Lesznek próféták is, akik megértik az idők szavát, és felismerik az Isten meglátogatását, de az egyház még sokszor akkor sem fog hinni, amikor a jelek és csodák már nyilvánvalóak lesznek. Isten Királysága át fogja írni az egyháztörténelmet Magyarországon is, mint ahogy Jézus is átírta azt megjelenésével.
Amikor a farizeusi szellem teljesen megszűnik az egyházban, akkor már nem fogják elutasítani a prófétai szolgálatot.
 
Nemcsak János, hanem Jézus is a megtérés üzenetével kezdte szolgálatát. „ Betelt az idő, elérkezett az Isten Királysága! „ – Ismerd fel magyar egyház meglátogatásodat!
Jézus nem úgy jött el szabadítóként, ahogy a vallásos világ várta, nem gazdagon, pompával jött el, és nem palotában. A pásztorok olyan sokszor minden karácsonykor erről tanítanak, mégis – mégis amikor Isten meglátogatása ilyen egyszerű, szegényes, elutasított, megvetett, körülmények között megszületik, akkor nem fogadják el, nem ismerik fel!
Mert amit nem értenek meg, az szerintük nem Istentől van!
 
A vallásos világ nem érzi benne igazolva magát: „ mi palotában lakunk, jólétben, rajtunk van az Isten pecsétje, meg az Úr áldása, mi hitelesek vagyunk, ezt nem fogadjuk el. Kiközösítjük, mert átok van rajta, hiszen ilyen nyomorult körülmények között csak az lehet, akin átok van, biztosan rejtett bűn van az életében. Nem ez az ördög munkája, mert kudarcos, sikertelen, nem hiteles,nem fér bele a mi teológiánkba, nem értjük, ráadásul olyan dolgokról beszél, ami számunkra idegen, nem ,nem semmiképpen nem lehet Istentől, a szegénység, az istálló az ördögtől van!”
Jézus az istállóban született, semmije nem volt. Lehet, hogy Máriának és Józsefnek Názáretben megvolt az egzisztenciája, azt mégis ott kellett hagyni, rajtuk kívül álló okok miatt. Ezért amikor életük eme fontos szakaszához érkeztek, hogy a kisbabájukat megfelelő körülmények között fogadják, akkor az nem úgy sült el,ahogy akarták. Ők biztosan nem így akarták fogadni ezt a különös jövevényt. Ki kellett jönniük, abból a megszokott környezetből, ők nem adhattak semmi emberit Jézusnak, nem tehettek érte semmit, semmi emberit. Itt Betlehemben már nem ők irányították az eseményeket. Mária nem tudta a legszebb, legjobb komfortot nyújtani elsőszülött kisbabájának, nem tudta ilyenformán kényeztetni, semmit nem adhatott neki ebben a kényszerű helyzetben, csupán az életben maradáshoz az éltető anyatejet.
József, mint családfő, szintén úgy érezhette, hogy Istenem milyen méltatlan egy körülmény ez, milyen megalázó helyzet, hogy családfőként nem tudok megfelelő ellátást, és körülményt biztosítani újdonsült feleségemnek, és első gyermekünknek! Micsoda kezdet!
Kedves magyar egyház! Kedves keresztények!
HA JÉZUS MA ILYEN MÓDON JÖNNE EL MAGYARORSZÁGRA, VAJON FELISMERNÉNK?
Mit szólnánk hozzá, ha ez az ige, és esemény nemcsak szellemi hanem fizikai valóság is lenne?
 
Mária és József sem erről álmodott. Ráadásul kiváltságosnak érezte magát Mária, hiszen természetfölötti foganás után, azt várhatta, hogy természetfölötti lesz a fogadtatás is! De nem! Lehet, hogy ők sem értették, a vallásos elit biztosan nem értette, és az angyalok nem is nekik jelentették ki, hanem a pásztoroknak, és a napkeleti bölcseknek.
Az egyház mit sem sejtett abból, hogy megszületett a Szabadító! Hát ne így legyen ez ma, azt kívánom országunkban!
Nem látványosan, nem nagy felfordulással, hanem kicsiny kezdetben született meg a világ nagy Megváltója!   
Márk 4.22   Isten Királyságának lámpását meggyújtotta a Szent Szellem, az egyház azonban véka alá rejti azt. De kihirdetjük Jézus Nevében, hogy:
„ Nincs olyan titok, amely egyszer láthatóvá ne lenne, és nincs olyan elrejtett dolog, amely egyszer napvilágra ne kerülne! „ 
 
Jézus számára nemcsak a születésekor nem volt hely, hanem a szolgálata sem volt elfogadott a vallásos világban, minden csoda ellenére. Azért imádkozom, hogy - mivel Isten nem úgy fog érkezni hozzánk sem, ahogy mi azt várjuk, és elképzeljük, - hogy ismerjük fel az Ő meglátogatását. Ma nem engedhetjük meg magunknak azt, hogy elszalasszuk az Isten meglátogatását, az életben maradásunk függ tőle!
Túl sokáig voltál már Magyarország Isten nélkül, túl sokáig volt már a magyar egyház Isten dicsősége nélkül, ezért ismerd fel a te meglátogatásodat!
 
Az előfutár kenet, a Keresztelő Jánosi szolgálat még az egyházban születik meg, ott ahol megfogant. Azonban szolgálni már nem ott szolgál, mert a zsinagógákban nem meríthetett volna be János embereket, a törvény miatt. Keresztelő János Áron házából származott, a papi szolgálatba született, azonban nem kellett tovább a Lévita papságban szolgálnia. Ez sem okozhatott kevesebb meglepetést, meghökkenést az intézményes egyházban, hogy János nem állt bele apja örökégébe. Azonban János kijelentésre, Szent Szellem vezetése alapján lépett ki az elődök hagyományaiból. Jézus ugyanakkor Dávid házából származott, Ő maga a Prófétai szolgálat, és Isten Királyságának megtestesítője, aki szintén nem épült be kora vallásos gyülekezeteibe. Jánost az apja úgy mutatja be, hogy: „ a Magasságos prófétájának fognak nevezni, mert az Úr előtt fogsz járni, hogy az Ő útját elkészítsd.”
János az Isten Királyságának előfutára, próféta. Ma is megelőzi az előfutár kenet az Isten Királyságát, ez prófétai kenet, bár nem sok konkrét dologról prófétál János, hanem az emberek szívét készíti elő a megtéréssel. Az előfutár kenetben még nincs benne a természetfeletti jelek és csodák kenete. Ma is ez a feladata az előfutároknak, akik Isten meglátogatása előtt arról beszélnek, hogy az egyháznak és Isten népének meg kell változtatnia a gondolkodásmódját, és az útjait, az istentiszteletét, ahhoz, hogy képes legyen felismerni, és befogadni az Isten dicsőséges eljövetelét. Meghalnánk Isten dicsőséges jelenlététől a bűneink miatt, hogyha most eljönne hozzánk. Úgy ahogy Nábád és Abihu eljött, amikor a kijelentés sátora elkészült, és az Úr dicsősége tűzzel megjelent. Úgy ahogy Uzza meghalt, amikor a frigyládát visszahozta Dáviddal, úgy ahogy Anániás és Safíra meghalt az újszövetségben, mert az Isten dicsősége olyan valóságos volt az egyházban, hogy a bűn nem maradhatott meg.
 
Mit tennénk, hogyha ma ilyen valóságosan meglátogatná Isten a gyülekezeteinket?
 
Ezért hirdeti János előre a megtérés üzenetét, nem a világnak, hanem az egyháznak, ezért hirdeti a prófétai szó a megszentelődést, a tényleges megtérést az egyháznak ma is.
 
Ne engedjük, hogy olyan dolgok, amikkel nem teljesen értünk egyet elválasszanak bennünket Istentől! Isten mentsen bennünket attól, hogy azért, mert számunkra ismeretlen, vagy más az Isten meglátogatása, elutasítsuk. Jézus az övéi közé jött, de az övéi nem fogadták be.
Imádkozom azért, hogy ez ne így legyen a magyar egyházban.
 
 
Győr. 2010. december 9.