judaoroszlanja

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatottság
Indulás: 2009-12-26
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Kettős kenet   2. rész

 

 

 Visszatérve Illéshez és Elizeushoz; az Illési kenet akkor kezd el felszabadulni amikor először kezdesz el konfrontálni a Jézabel szellemével, ekkor lehull a lepel és elkezdesz szellemben látni. Kezded levetkőzni a vallásos palástot, majd egyre többet és egyre világosabban  kezded látni, érteni Isten beszédét és útjait; elkezd felszabadulni a prófétaság szelleme, akkor is ha nem vagy próféta. Ennek az útnak különböző szintjei vannak – bele tartozik az is, hogy ott kell hagynunk régi kapcsolatokat és új Isten szerinti kapcsolatok jönnek elő; esetleg le kell zárni régi folyamatokat, utakat, majd tovább kell mennünk mint Illésnek is ahogy ott kellett hagynia a Kérit patakot,ott kellett hagynia a Sareptai özvegyasszonyt is és mindezt egyedül.

 

Hosszú az út a Karmel hegyig szellemben is, sok-sok harc és konfrontáció a varázslással és a vallásos szellemmel, amíg már teljesen felismered és győzelmed is lesz felette.
 Elizeusként kenetet csak akkor tudunk tovább adni, ha már a személyes életünkben leszámoltunk ezzel a szellemmel.

 

Az Elizeusi kenet csak az Illés kenete által Jézabellel való harc során jelenik meg akár az egyéni vagy a gyülekezeti életünkben . Nem Illésnek kellett teljesen kiírtania Akháb házát, és Jézabelt, neki be kellett mutatnia Izrael Istenét és ki kellett hírdenie mit mond Isten erre az Akhábi örökségre .
 
 Azt láttam meg, hogy Isten milyen bölcs volt akkor amikor azt mondta Illésnek, hogy kenje fel Jéhut királynak egy időben kenje fel Elizeust is. Mindkettőjüknek más volt a szolgálata és területe, mégis mindegyik az Illés palástjával, Illés szellemével volt felruházva.

 

 
Jéhunak az volt a feladata, hogy írtsa ki Akháb házát, Elizeusnak pedig az, hogy ebben a szellemi háttérben tegye meg azokat a csodákat és töltse be az emberek szükségeit; tegye a város vizét ihatóvá, vagy ha éhség van teremtsen csodát.
 
Megláttam azt, hogy az Illési előfutár szolgálatból és annak gyümölcseként jött elő a Jéhui apostoli és az Elizeusi prófétai szolgálat, a két szolgálat együtt volt sikeres. Látszólag azonban nem sok közük volt egymáshoz, de a Jéhun levő harci kenet biztosította Elizeus számára azt, hogy Akháb háza továbbá már ne öldökölje meg a prófétákat, hanem azok az emberek és az ország  felé tudjanak szolgálni.
Jéhu az Illés kenetével végezte azt,amit az  Illés Istene rábízott;Akháb minden hozzátartozóját megölte és Akháb házából minden tekintélyes és bizalmi embert megölt, Akháb papjait is kivégezte. Jéhu tökéletes, radikális tisztítást végzett kitakarította a Jézabeli  örökséget.
 
A kettős mérték és a teremtő  csodák az egyház életében is csak akkor tudnak felszabadulni, ha a vezetők egy szellemi  harci kenettel rendelkeznek , és folyamatosan leszámolnak  Jézabel és Akháb szellemével annak minden megnyilvánulását kiírtják és teljesen kitisztítják az istentiszteletet ettől az örökségtől.
Az Elizeusi kenet mögé tehát kell és fontos a Jéhui szolgálat, hogy a Jézabel szelleme ne kapjon teret;  mindkettő az Illési kenetet hordozza magába. Bár Jéhut végül mégsem Illés kente fel, hanem Elizeus parancsára egy prófétatanítvány, mégis ebből a forrásból ered és az elhívásán ez nem változtatott. Az Ő feladata az volt, hogy : „  írtsd ki uradnak Akhábnak a házát!”
 
Elizeusnak végig kellett mennie azon az úton Illéssel ami Bételig vezet; Bétel az Isten házát jelenti. Bétel az oltárépítés helye, az Isten meglátogatásának a helye, az imádat helye, a helyes ( nem törvényből való, hanem Szent Szellem vezette ) istentisztelet helye.
A következő hely a második szint, ahová el kellett menniük a kenet megszerzéséig együtt az Jerikó.
   
Jerikó a prófétai harci kenetet jelenti, amely fel kell hogy szabaduljon minden prófétánál.
  A harmadik hely a Jordán ahol Jézus és Keresztelő János is együtt voltak. Itt történik a kenet átadás a dupla mérték elvétele. A Jordánon való átkelés a földi törvényszerűségek felűlírása mennyei módon. Illés felszabadította a természetfölöttit Elizeus számára, és ezután Elizeusnak már egyedül is ment.
 
II.Királyok 2:14-15
„ Elizeus fogta Illésnek a leesett palástját , ráütött azzal a vítre és így szólt:
Hol van az Úr Illés Istene, hol van Ő? Amikor ráütött a vízre az kettévált, Elizeus pedig átment rajta. Látták ezt a próféta tanítványok akik átellenben Jerikóban volak, és ezt mondták: Az Illésben működő szellem Elizeusra szállt. „
 
  Ma a végidők egyházának Isten újból odaadja az Illési kenetet, majd vele együtt az Elizeusit ie. Ez a kenet azonban csak a Jézabel szellemével való konfrontációval, és a kiírtása során szabadul fel. Isten ma kihozza a prófétákat a Jézabeli befolyás alól, kihozza Akháb házából, a hamis istentiszteleti formából, a vallásból, kiveszi belőlük mindazt ami ezalatta szellem alatt rárakódott, megtisztítja őket, felruházza a szentség tüzével és ha tovább mennek az Illési úton  odaadja nekik a kettős kenetet . Ez hosszú út és meg kell szülnie a magyar eklézsiának a Krisztus Testének a prófétáknak a  kettős kenetet. Ez tulajdonképpen egy kettős szülés, egy iker szülés – az első az Illési  az előfutár kenet majd követi az Elizeusi kettős mérték.
 
A prófétai harci kenettel, amelyet már megszereztünk előtte Jerikóban, rácsapunk az előttünk tornyosuló akadályok, problémák Jordánjára, és átmegyünk rajta száraz lábbal! Átmegyünk olyan nehézségek, krízishelyzetek Jordánján, amelyet földi – emberi síkon már nem lehet megoldani, itt jön elő a természetfeletti kenet.
 
Három ilyen előfutár szolgálattal felszabadított apostoli szolgálatot mutatott meg  a Bibliában a Szent Szellem; mindhármat Isten nagy meglátogatása, beavatkozása követ Izrael népének az életében. Mindhárom korszakalkotó volt, helyreállást hozott Izraelnek  és mindhárom apostoli szintű kormányzást jelent.
Az első az Illés és Elizeusi a második a Dávid és Salamoni a harmadik a Keresztelő János és Jézusiszolgálatok. Mindegyik szolgálat egy megharcolt, tekintéllyel bíró szolgálat, amely már nem befolyásolható, nincs kitéve az ellenség, a vallásos szellem és a tradíciók győzelmének, mert azt az útkészítő kenet már megharcolta. 

 

Ahogy Illés úgy János is konfrontált Jézabel szellemével ( Jánosnál Heródes által volt képviselve ez a szellem ) ; Illés depressziós lett tőle, míg János belehalt ebbe a konfrontációba. Jézus elismerte a János szolgálatát.

 

Mindegyik útkészítő próféta elutasított volt a vallásos, törvényeskedő, hagyománytisztelő világ részéről. Üldözték Illést is és Dávidot is, Keresztelő János az életével fizetett.

 

  Az előfutár kenet az amelyik fölszabadítja előhívja a kettős kenetet; a vallásos világ még nagyon üldözi és nem érti, de e nélkül nem szerezhető meg sem a Salamoni, sem az Elizeusi, sem a Jézusi magasabb szint.
 
  Csak az Illés prófétai beszédei és tüze, csak a Dávid prófétai zsoltárai, himnuszai és harcai és a Keresztelő János megtérésre hívó szava az az előfutár, útkészítő kenet, amely előhívja, felszabadítja a kettős mértéket. Ezért ne utasítsd el magyar eklézsia az Illéseket, a Dávidokat és a Keresztelő Jánosokat sem!
  Ez az útkészítő prófétai harci kenet meghatározó ma is az apostoli szolgálat szempontjából.
  Ma sem gyerek játék felvenni Jézabel szellemével és egyben az Ég királynőjével a harcot, de követi a kettős mértékű áldás.
 
  Ahogy Illés előfutár  szolgálatának köszönhetően előjött a kettős kenet Elizeusnál, így volt ez Salamonnál is. Az anyagi bőséggel ellátott templom építés kenete nem fakadt volna fel ha előtte Dávid nem harcolja meg és nem szerzi meg azt a sok hadizsákmányt, és ha nem kapta volna meg Istentől a templom tervrajzát. Ilyen értelemben Dávid is egy előfutár, egy útkészítő volt. De ugyanezt látjuk János és Jézus szolgálatában is; a következő generáció már nagyobb áldást hordoz és képviseli az apostoli kettős kenetet. 
Az előző nemzedék imája  és szolgálata, ha az Isten szerinti volt, az előző generáció harcai a következő nemzedék győzelmeit, aratását segíti elő.
  A második generációs keresztényeknek sokkal könnyebb dolguk van, ha nem betemetett kutakat hagytak az utódokra, akkor csak rá kell lépniük az ősök által kitaposott  utakra.

 

  Isten több generációs Isten, láthatjuk ezt a pátriárkáknál is, Ábrahám, Izsák és Jákóbnál, átöröklődik az áldás és hatványozódik a kenet is, akkor ha át van adva.
Azokat a prófétákat, apostolokat akiket Isten elhívott erre az Elizeusi szolgálatra, most ezekben a napokban képezi ki ; ezekben a napokban harcolják meg a jövő győzelmeit.
Imádkozzunk értük, hogy ne a depresszió gyötörje őket, ne fáradjanak bele, ne haljanak bele szellemileg ebbe a harcba.
 
Malakiás 3:23
Az utolsó idők egyházának az ígéret így szól:
„ Én pedig elküldöm hozzátok Illés prófétát, mielőtt eljön az Úrnak nagy és félelmetes napja.
Az atyák szivét a gyermekekhez téríti, a gyermekek szivét az atyákhoz; különben pusztulással sújtom a földet, amikor eljövök. „
 
 Zirc. 2009. február 6.